Nöjda kunder
Vi på PL Plåtlister har i januari 2021 erhållit Mycket Väl Godkänt i Kundnöjdhet!
Supportföretaget TMJ Group som är specialister inom marknadsundersökningar genomför regelbundet innovativa kundnöjdhetsundersökningar inom flertalet branscher. Där ställs höga krav på oss som företag och leverantör att följa upp och förbättra de utvecklingsområden som kommer av undersökningens genomförande.
Genom regelbundenheten garanterar vi att du som kund hamnar i fokus för vår utveckling. Du kan känna dig trygg med att allt som sägs till oss i dessa studier framförs till vår organisation, ledningsgrupp och personal för direkt implementering i vårt utvecklingsarbete. Trots att du som kund är anonym i undersökningens genomförande kan vi på ett innovativt sätt ta del av dina tankar och önskemål. Genom en unik intervjuteknik, där dialogen med varje respondent är viktig och tas tillvara, får vi en möjlighet att leva i ständig förbättring. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Du är det viktigaste vi har!
Om Supportföretaget TMJ Groups Kundnöjdhetsundersökningar
Nöjdhetsindex baseras på 10 för kunden viktiga nöjdhetsfrågor och presenteras övergripande i ett nöjdhetsindex på skalan 0-100. Detta nöjdhetsindex är ett s.k. dynamiskt index vilket kontinuerligt uppdateras vartefter nya mätningar uppdateras.
Nöjdhetsemblem delas ut enligt nedan erhållna indexvärden:
- Nöjdhetsindex 50-65 = Godkänd
- Nöjdhetsindex >65-75 = Väl godkänd
- Nöjdhetsindex >75 = Mycket väl godkänd
För mer information om Supportföretagets kundnöjdhetsindex, kontakta:
Tove Åkerman-Stenman, tove@supportforetaget.se
Kompetensen är bra på PL Plåtlister, de gör ett bra jobb eftersom de verkligen kan sitt jobb.
PL Plåtlister tar fram det man har beställt på ett snabbt och bra sätt.